Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

UWAGA! Przed odesłaniem towaru - skontaktuj się z nami telefonicznie. Ustalimy szczegóły zwrotu lub wymiany, by przebiegła błyskawicznie. :)

1. Reklamacja pisemna

Stwórz w formie pisemnej protokół zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Amigo Sklep Zoologiczny

Adam Lisik Amigo-Sklep

dr A. Mielęckiego 10

41-500 Chorzów

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Amigo Sklep Zoologiczny

Adam Lisik Amigo-Sklep

dr A. Mielęckiego 10

41-500 Chorzów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl