Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
UWAGA! Przed odesłaniem towaru - skontaktuj się z nami telefonicznie. Ustalimy szczegóły zwrotu lub wymiany, by przebiegła błyskawicznie. :)
1. Reklamacja pisemna
Stwórz w formie pisemnej protokół zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Amigo Sklep Zoologiczny
Adam Lisik Amigo-Sklep
dr A. Mielęckiego 10
41-500 Chorzów
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Amigo Sklep Zoologiczny
Adam Lisik Amigo-Sklep
dr A. Mielęckiego 10
41-500 Chorzów
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.